اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند

لثه‌های مناسب و سالم تأثیر بسیار زیادی در نما و طرح لبخند شما دارد. لثه‌ها مانند قاب‌های یک تصویر هستند. یک قاب نازیبا می‌تواند یک تصویر زیبا را زشت نشان دهد. فرم لثه بر فرم دندان‌های شما تأثیرگذار است. نگرانی شما از لبخندتان زمانی که می‌دانید هنگام لبخند بیشتر از آنکه دندان‌های شما نمایان شود، لثه‌هایتان نشان داده می‌شود می‌تواند بر روی رفتار افراد با شما مؤثر باشد.اصطلاح لبخند لثه‌ای ممکن است اصطلاحی دندانپزشکی نباشد اما به خوبی وضعیت لبخند را نشان می‌دهد.

اصلاح طرح لبخند

این موقعیت زمانی است که لثه‌ها قسمت بیشتر دندان‌های شما را می‌پوشاند. در حالت طبیعی، لثه‌ها باید فقط ریشه دندان‌ها را دربر گیرند. ولی در لبخندهای لثه‌ای، لثه‌ها قسمتی از تاج دندان را نیز می‌پوشانند و باعث می‌شوند دندان‌های شما کوچک به نظر رسیده و در لبخند شما بیشتر از دندان‌ها، لثه‌ها نمایان شوند. خوشبختانه جهت حل این مشکل درمانی تحت عنوان تغییر فرم لثه‌ها جهت زیبایی لثه وجود دارد که در آن لثه‌ها را تا جایی که لازم است به عقب می‌رانند.

اگر موقع خندیدن بیشتر از حد معمول لثه‌های شما نمایان می‌شود و به نظر می‌رسد دندان‌های بالایی شما در مقایسه با بافت لثه بسیار کوچک است آنگاه شما نیاز به انجام عمل تصحیح لبخند لثه‌ای دارید. لبخند لثه‌ای بر روی ظاهر دندان‌های شما اثر منفی دارد ولی درمان آن بسیار ساده است. قبل از اینکه متخصصین ما در کلینیک دندانپزشکی ویستا درمان را آغاز کنند، علت لبخند لثه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد. این مسئله باعث تأثیرگذاری بیشتر درمان می‌گردد. پس از تشخیص علت، دندانپزشک بهترین روش را با توجه به ویژگی‌های شما جهت اصلاح لبخند لثه‌ ای پیشنهاد می‌کند. اگر فکر می‌کنید نیاز به درمان اصلاح طرح لبخند دارید، می‌توانید با شماره‌های کلینیک تماس حاصل فرمایید و برای مشاوره یا رزرو نوبت از متخصصین ما راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.